9 DAGAR KVAR

Idag är det inte tvåsiffrigt längre, Idag är det nio dagar kvar. Nästa fredag lyfter jag och kommer tillbaka elva månader senare. Kan berätta att jag har köpt en surfplatta igår. Hade en seg laptop samt en stor Mac som jag inte kände för fattats med någon av dom. Fick nämligen presentkort i julklapp så passade på. Det går enormt långsamt för mig att skriva men jag lär mig nog snart. Idag "firar" vi min födelsedag eftersom jag inte är hemma om en månad. Jag fick iallafall en välja mat idag och så fick jag en ryggsäck. Gissa vad jag har gjort idag? Packat! Har tryckt i hur mycket kläder som helst så nu är det bara lite kvar. Den väger för tillfället 13 kilo. Väldigt stolt över mig själv. Ska dock få ner träningskor, converse och lite mer kläder. Mejlade med min värdpappa förut och han sa att dom hade varit på stranden idag och på eftermiddagen i poolen. Han sa att det är sjukligt varmt nu så det finns typ ingenting annat att göra än bada och sola. Inga problem för min del iallafall. Nu ska jag käka lite flygande Jakob och sedan packa lite mer.

Kommentarer
S säger:

Åh vad spännande att åka till Australien! :D Hade också velat göra det, men blir nog London istället. Lycka till, ska bli roligt att följa dig via bloggen :)

2012-12-28 | 14:52:31
Bloggadress: http://saraasworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback