ATT VÄLJA FLYG

Det är så förvirrande med flygbiljetter. Måste mellanlanda två gånger, någonstans nära och sedan i Doha, Qatar. Antingen två timmar eller sju timmar. På natten. Hinner man på två timmar? Är något öppet? Fattar man hur man byter? Problematik. Har nämligen läsa massa recensioner om den flygplatsen som säger att det kan vara köer på timmar och att man ska åka runt i någon buss för att ta sig från en terminal från den andra. Ska ringa Qatar airways snart, planerar nämligen att flyga med dom och köpa biljetten idag.

Bilden är på böcker som jag har lånat. Nathalie har köpt två böcker och jag har önskat mig i julklapp. Mer om vad som händer på östkusten och nya zeeland i ett annat inlägg. Nu ska jag bege mig till dagiset, förlåt, förskolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback