FLYGBILJETT

Flygbiljetten är klar, utskriven och betald. Tror att det försvann en 20-kilos sten från mina axlar. Dock går flyget från Köpenhamn, men då behöver jag bara mellanlanda en gång. Min familj kör mig till Danmark och sedan när jag och Nathalie ska hem i november så tar vi tåg/buss.
Flyget går iallafall fjärde januari. Det tar cirka 20 timmar att flyga, några tips på vad jag kan göra på flyget? Förutom att läsa ut "femtio nyanser av mörker" då? Hehe.
Nu fattas endast försäkring och lite annat smått. Ska till banken imorgon och flytta över pengar och fråga lite hur det går med uttag och så i Australien. Måste även "stänga av" min mobil medan jag är där så köper jag ett simkort där nere.

Tycker jag är bra på uppdatering än så länge, och då är jag inte ens framme än. Tänk vad mycket jag kommer kunna berätta och visa er sedan. Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback