NERVÖS

När jag kollade på min nedräkningsapp idag så fick jag lite ont i magen. Typ sådär ont i magen som jag hade när jag skulle skriva teoriprovet. Det är nämligen två veckor och två dagar kvar tills jag går på planet i Köpenhamn. Om tre veckor vaknar jag inte längre upp i mitt rum, utan i ett helt annat.
Det här kommer verkligen bli den största utmaningen: att vara utan min familj och vänner samt att vakna upp i ett "främmande" hus och bo i en ny familj. Jag gillar ändå tanken på alla nya utmaningar jag kommer vara med om 2013. Köra bil på fel sida, klara mig själv, prata engelska hela dagarna, anpassa mig till ett nytt land, hitta nya vänner, ha ansvar för två barn och såklart det som jag nämnde förut.
Jag är fruktansvärt nervös samtidigt som jag är så sjukt förväntansfull och taggad på att det här ska dra igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback