MYSDAG

Jag och Patrick ligger i fåtöljen framför teletubbies och äter kakor. Vi köpte lite på vägen hem när vi lämnat av Andrew. Det började regna också så idag ska vi vara inne mestadels av dagen. Johanna och Katie kommer snart hit och dom ska leka förhoppningsvis.
Igår var jag så otroligt trött. Vi var hos Johanna hela dagen, gjorde "fobi-terapi" med Patrick och katten, kollade film, promenerade. Jag är så glad att det regnar alltså. Det här är andra gången på 100 dagar som det regnar här. Så välbehövligt och skönt.
Nu ska jag fixa lite gott mellis, frukt och yoghurt.


Kommentarer
Leif säger:

Hej Sara förstår av dina bilder att du har det väldigt bra och njuter av livet. Jag har just njutit av min 80-årsdag och vill tacka dej så mycket för Gattis-hälsningen. Ha det så bra och var rädd om dej.
Kram Leif

2013-04-13 | 09:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback