NY VECKA

Veckorna bara springer iväg. Känns som tiden går för fort. Vill ta vara på allt. Vill se saker, uppleva annat än lilla Sverige. Och det gör jag ju, men det känns aldrig som jag kommer hinna tillräckligt.
Idag har jag varit på zoo med johanna, Moa och två andra tjejer som jag inte vet hur namnen stavas. Va snäll jag är ändå. Men det var trevligt och varmt. Tankade och åt pasta efteråt. Det står på svenska i tankelocket.
Imorgon ska jag och Patrick till en stor park. Hade tänkt att åka in till stan först men orkar inte. Vi tar nog bussen till den stora parken där vi hade Andrews kalas istället.
Nu måste jag dock sova. Uppdaterar när jag har något kul att berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback