UPPE MED TUPPEN

Idag gick jag upp kvart i sju på min lediga dag. Anledningen var att jag skulle köra Frances någonstans så jag kunde ha bilen hela dagen. Hade tänkt åka till stranden med Moa men det är ju molnigt och kallt.

Igår träffade jag Louise och Johanna. Vi åt köttbullar på Ikea, köpte lösgodis, gick på bio. Dom bestämde film och det blev någon zombiefilm som heter "warm bodies". Tips: se den inte. Sämsta jag har sett typ och jag var rädd typ hela tiden.

Imorgon har jag bilen med Patty (mitt nya smeknamn på Patrick) så vi ska antagligen åka till zoo:t. Han har blivit lite av en dramatiker på senaste. Men han blir nog glad då han ser djur.


Kommentarer
Louise säger:

vadå jag bestämde?? hahaha

2013-04-18 | 15:49:06
Bloggadress: http://hansemark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback