42 GRADER

Hujedamig säger jag bara. Idag har det varit 42 grader i typ sex timmar. Rann nästan iväg kan jag säga. Spenderade mesta dels av dagen vid poolen eftersom att jag inte hade bilen och Jenny bor längre bort så hon kunde inte komma därifrån. Senare när Mike kom hem så åkte jag till havet med jenny i några timmar. Så himla roligt var det idag för det var sjuka vågor och jättemycket folk så alla surfade och gled på magen typ. Slog mig ganska rejält på knäna några gånger. Igår landade jag för övrigt på näsan, mycket smärtsamt. Nu har jag duschat och ska klä på mig, skypa med hemmet och äta middag. Imorgon är det måndag vilket innebär 8 km gång plus jobb 8-6.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback