BEACH DAY

Nyss utkommen från duschen. Idag när jag vaknade var Patrick inte sjuk längre så jag behövde inte jobba - score!
Vanessa hämtade mig vid 9.30 och vi åkte till scarborough strand. Gick i och badade typ direkt när vi kom dit. Klockan 11 var det för övrigt 40 grader. Insane. Iallafall, när vi kom upp från första doppet så ser Nicole oss av en slump vilket var roligt. Trodde att förra gången var sista gången vi sågs eftersom hon flyger hem till staterna imorgon (lång historia). Efter ett tag kom även Alex, en tjej från London. Väldigt trevligt att träffa henne, hon hade bara varit här en vecka så det hinner nog bli några fler träffar.
Angående en sak som egentligen inte passar här men måste få sagt det: innan jag åkte hit så kunde jag inte hantera komplimanger. Förstod dom inte och tog inte åt mig speciellt mycket. Men idag, hör och häpna, så sa Alex att hon var imponerad över min engelska och att den var "brilliant". Hade detta varit innan så hade jag bara känt typ: eh, varför säger du det? Men jag blev jätteglad av det. Vet att det var en liten grej men eftersom hon är från England så blev det en större grej än när någon från t.ex. Tyskland säger det, om ni förstår.
Back to inlägget så åkte vi hem vid halv två, badade i Vanessas pool och sedan skulle hon hämta sitt värdbarn så jag åkte hem. Tio minuter senare frågade Nicole om jag ville till shopping centret och det ville jag så tog första bussen. Hon missade sin buss och har ingen telefon så jag väntade i 40 minuter och sen gick jag till Ikea och hade "the Swedish fika". När jag kom hem plumsade jag i poolen och nu sitter jag här. Måste fixa mina ögonbryn, naglar och mitt rum.
See you later, alligator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback