COTTESLOE

Vem söker på "hajattacker i Perth" när man bor där? Finns nog bara jag i hela världen som gjorde det. Ångrade mig när jag läste "cottesloe" och sedan "rottnest island". Idag åkte jag nämligen till cottesloe och nästa månad ska jag till rottnest.
Skulle iallafall träffa ännu en tysk tjej där men jag fick aldrig hennes meddelanden om hennes nummer. Fick dom när jag kom hem och hon hade skickat dom i måndags. Dumma telefon. Det tog iallafall 90 minuter att komma dit med buss och tåg och allt. 15 minuter att köra men vad gör man. Iallafall, när jag inte hittade henne så tyckte jag det var lite onödigt att åka hem med en gång så började traska mot stranden. Älskar verkligen cottesloe, googla gott folk. Träffade iallafall ett svenskt par i 20-års åldern, som jobbar här, men tyvärr så åker dom till Bali nästa vecka och sedan hem. Typiskt.
Planerna för imorgon är att lämna Andrew på skolan, åka och aktivera mitt bankkonto och sedan ska jag och Patrick ta med oss picknick och bege oss mot zoo:et. Ska bli så himla roligt att se hans miner för han älskar verkligen djur och härmar alltid hur dom låter. Ska få ett årskort på zoo:et av värdföräldrarna så jag kan åka dit med Patrick ofta. Imorgon måste jag även dammsuga och moppa eftersom jag inte gjorde det igår.

En rolig bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback