FREDAG

Roliga rubriker jag kommer på nu på sistone. Glömde skriva igår så här kommer lite text och bilder på vad jag gjorde:
Fick ha bilen så körde Andrew till skolan och sedan åkte jag och Patrick till stranden. Han var så lycklig för han älskar att leka med sand. Han rullade runt, begravde mina ben, begravde sig själv, gjorde slott, sprang runt och inspekterade. Vi tog även några dopp i vattnet och hoppade över vågorna. Sedan åkte vi hem och gjorde lunch, han sov och sedan hämtade vi Andrew.
På kvällen hämtade Vanessa (tysk tjej som bor 2 km härifrån) mig och vi åkte till ett jättemysigt café och åt jordgubbar, kiwi, ananas och något mer med chokladfondue. Riktigt gott och trevligt.
Nu ligger jag fortfarande kvar i sängen fastän klockan snart är halv elva. Ska snart iväg och äta lunch med Nicole på en pizzeria hon har spanat in. Sedan ska vi till stranden. Säger det återigen: helgerna är fan bäst här. Oslagbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback