GÖRMANY

Hur många tyska au pairer finns det i Perth? Görmany.
Varför jag inleder med ett så roligt göteborgskt skämt är för att det har flyttat en tysk au pair två kilometer ifrån mig. Så idag ska vi åka till shopping centret efter jobbet och ta en kaffe och kanske kolla runt lite.
Just nu ligger Patrick och sover och Andrew kollar på tv. Förhoppningsvis så ska vi gå till parken sen. Har dock sån sjuk huvudvärk fortfarande och tabletterna är slut. Lucky me.

Jeanette - vad jag vet så har han inte reagerat sådär innan. Var verkligen jätteotrevligt och såg ut som jag hade slagit honom eller något. Usch!

En egobild, bara för att jag känner för det:


Kommentarer
Emma säger:

Hej! Jag såg din forumtråd på Www.aupairinperth.blogg.se och tänkte bara säga att jag ska till Mandurah som ligger drygt en timme utanför Perth om 2 veckor :D Skulle vara jätteroligt att ha en svensk kompis där nere :) adda mig gärna på FB om du vill, Emma Lindberg

2013-02-01 | 20:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback