HETTA

Idag fick vi ha bilen, fast Mike egentligen behövde den till jobbet. Han trodde inte att jag skulle överleva idag om jag behövde gå och hämta Andrew. Det regnade i fem minuter när jag lämnade honom på skolan och fick lite dåligt samvete för att jag hade bilen och så. När vi kom hem bestämde jag att vi skulle till zoo:t eftersom vi båda gillade det förra gången och det var lite "kallt" för stranden. Mötte Vanessa och hennes 4-åring Max där. Vi strosade runt och såg massa djur som vi sett innan och några som vi inte sett innan till exempel krokodilen som var typ 4 meter lång. Fick mardrömmar när jag tänkte på att dom finns här. Vid tolv började det bli väldigt varmt och jag bestämde mig för att åka hem. När vi kom till zoo:t var det 28 grader och när vi satte oss i bilen på väg hem från zoo:t så var det 43 grader. Fyrtiotre sjuka grader. Vi snackar 15 grader skillnad på tre timmar ungefär. Har seriöst aldrig upplevt en sån värme innan även om man upplevt typ 39-40 i Grekland så går det inte ens att jämföra. Jag har druckit över 3 liter vatten idag och säkert svettats det dubbla. Fy. Imorgon sia vi träffa Alex och hennes barn på stranden. På kvällen ska jag träffa Johanna och göra något skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback