INNALOO

Hemkommen från Innaloo nu som då är shoppingcentret. Vi åt lunch, jag sushi och Vanessa någon kinabuffé typ. Sedan kollade vi i affärer. Jag har tänkt att jag ska bli lite modigare här med typ färger och sånt så jag köpte en skrikrosa bikiniunderdel som jag har på mig nu (i skrivande stund ligger jag nämligen på våran solstol vid poolen). Köpte även ett par kilklackar. Kan vanligtvis inte gå i högklackat och jag tycker att jag blir så himla lång. Men ska ge dessa ett försök, de kostade dessutom bara 100 riksdaler. Innan vi åkte hem så köpte vi frozen yoghurt. Jag tog faktiskt ett kort på min goda. Kiwi, vattenmelon, m&m och kokos. Nam.


Kommentarer
Jessica säger:

Är sushin lika god som mikados?? Kan vi ha sushidejt på skype någon dag? hehehe.

2013-02-12 | 12:43:21
Bloggadress: http://jessicapetraa.blogg.se
Farmor säger:

Klockan är ung.18 hos dig och du har varit ledig idag, men du skriver väl sedan vad du har gjort.
Jag har torkat av golven, så nu luktar det gott av Ajax, det luktar friskt. Börjar jobba kl 13 här i Gråbo och i morgon skall jag vara på Skattkammaren. Kalle ringde i morse, han kände sig lite förkyld och vissen och ville stanna hemma i morgon.
-4 grader i morse och nu skiner solen.
Ha,det gott, kram

2013-02-13 | 11:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback