MOLNIGT

Här får man hänga med i svängarna för det är molnigt idag. Rätt skönt dock då det inte var lika varmt när jag följde Andrew till skolan. Kollade på temperaturen nyss och den visade 37 grader så det är ju ändå rätt svettigt.
På vägen hem gick jag och Patrick en liten omväg för vi skulle hitta en ny park. Eller jag tyckte det och när man frågar honom något så säger han alltid "YES" och skrattar. Men han uppskattade ändå parken tills dess att det kom 30 ankor och jagade honom typ. Dom flyttade inte ens på sig när man gick mot dom. Så jag bestämde att det var dags att gå hem. Väl hemma så åt vi lite mellanmål, spelade twister på hans vis, lekte med hans kuddar, sjöng lite sånger och lekte med hans lastbilar. Till lunch fick han fisk, hans favorit typ. Jag brukar alltid göra potatis, ris eller pasta som tillbehör men han äter aldrig det så jag tänkte att jag hoppade över det idag. Han somnade för övrigt med huvudet på bordet och när jag frågade om han ville sova så sa han: Sara, Patrick bed, pleeeeease?
Här kommer lite bilder från våran lilla dag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback