NATHALIE 20 ÅR

Måste bara ägna ett litet inlägg till min kära vän, granne och blivande resepartner. Hon fyller nämligen 20 år idag vilket för mig är rätt ofattbart. Kan verkligen inte förstå att vi har känt varandra såhär länge och att vi börjar bli gamla och hela grejen.
Jag kan inte förstå en sak till: om 222 dagar kommer hon hit och vi ska resa i två månader. Det kommer verkligen bli äventyret i mitt, förhoppningsvis hennes också, liv. Vill bara skicka en liten hälsning här och när du läser det här så hoppas jag att du vet att jag vill så gärna fira den här dagen med dig. Lovar att ta igen detta i september och då är det verkligen ett 20-årsfirande som gäller. Hoppas ändå att du får världens bästa dag, för det förtjänar du verkligen.


Kommentarer
Nathalie säger:

Hihi tack så mycket! Längtar så sjukt jävla mycket tills jag kommer till dig, helt obeskrivligt! Och då får vi ta igen båda våra födeösedagar ;)

2013-02-17 | 00:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback