PAKET

Jippiesholahopp. Jag har fått mitt paket och det innehöll två tidningar, ett kryss och sånt där, Marabou, japp, salt och blandat, polly och en nalle från farmor. Så gulligt och snällt verkligen.

Jag upptäckte paketet när jag kom tillbaka från att hämta Andrew från skolan. Vilken otrolig plåga det var alltså. Det tog 20 minuter att gå dit. Dock inte så många uppförsbackar utan bara en typ. Var tvungen att vänta i en kvart för att vi var tidiga. Patrick ville springa omkring och det ville inte jag. Till slut kom han och det tog 40 minuter att gå hem i 35 graders värme. Plus att det var sånna sjuka uppförsbackar att jag tog ett kort till och med. Tänk er att putta en vagn upp för dessa backar med en 2-åring i och en 4-åring som håller i på sidan för att få extra fart. Var ju lagom svettig kan jag ju säga.
Du som kommenterade vilken APP det var så heter den "regn?". Tack för en fin kommentar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback