SLAPP

Gårdagens inlägg publicerades för övrigt idag. Men vad gör det. Idag har jag dammsugit, moppat samtidigt som jag hade KENT sjungandes i bakgrunden. Sedan har jag mest slappat. Legat vid poolen, simmat, badat, läst osv. Väldigt skönt och tyst. Tror jag gillar att vara för mig själv rätt mycket. Vilket är skönt eftersom det blir rätt ensamt när jag tillbringar dagarna när jag jobbar med en som inte kan säga mer än tio ord typ.
Nu ska jag duscha och hänga upp mina lakan som jag tvättade. Jag har för övrigt gått ner fem kilo sen jag kom hit. Måste vara allt svett och vatten. Sjukt ändå. Har ju inte tränat på ett gym här eller så men promenader i 35 graders hetta och springa efter två äventyrliga barn ger sina resultat.


Kommentarer
Julia säger:

Adapter är nedpackat!! Hur har du det Sara? Du verkar ha det hur bra som helst, ser riktigt härligt ut på stranden ;D Kram!

2013-02-06 | 15:45:12
Bloggadress: http://fromfaraway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback