SVETT

Sitter i fåtöljen och väntar på att golvet ska torka. Barnen leker på utsidan i en låda och jag kan se dom genom glasdörren.
Idag hittade jag inte till hillarys så vi åkte till en annan strand. Där träffade vi en "healer" eller vad det heter. Hon hade tydligen fått en gåva från Gud när hon förlorade sin son, eller något sådant. Sedan sa hon att hon såg på mig att jag var ansvarsfull och mina framtida barn skulle bli så lyckligt lottade och att Patrick var det nu för han sprang runt och skrattade hela tiden. Sedan fick jag ett gult hjärta i sten som jag skulle ha med mig när jag reste till olika ställen. Tyckte det var gulligt men blir aningen rädd när religiösa människor ska ge en massa lappar/presenter.
Håller på att tvätta mina kläder idag. Har tänkt hela veckan "jag gör det imorgon" så fick jag lite panik för jag har typ inga kläder kvar haha. Så detta är den andra av fyra maskiner tvätt. Sedan måste jag planera någon middag till barnen, eftersom jag gjorde köttbullar, potatis och brunsås igår så blir det något med potatis, typ pytt i panna.
Ikväll ska jag och Johanna iväg och äta på restaurangen som jag var med familjen typ första veckan. Vid havet om ni kommer ihåg? Ska bli så roligt att träffa henne igen och prata lite svenska och så bor hon ju så nära mig hemma. Perfekt!
Nu måste jag kila.
Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback