19 ÅR

Då var det dags för mig att fylla år. Har haft ångest för att om jag lever mitt liv en gång till så är jag närmare 40. Hur ska jag hinna göra allt jag vill göra när jag inte har hunnit speciellt mycket på de här åren? Sedan tröstar jag mig med att jag ligger ett år före alla andra ändå eftersom att jag är född 1994. När jag kommer hem så kommer alla mina jämnåriga precis ha tagit studenten och typ lite till på några månader. Vissa kanske har börjat plugga och vissa extrajobbar. Så jag ligger egentligen inte efter.
Idag har jag iallafall fått presenter. En blomma i ett glas av Andrew som han har plockat. Fick även en tunika, solkräm, body lotion, skrubb, nagellack, läppbalsam av föräldrarna. Och just nu gör dom en överraskning i köket åt mig. Jag får snällt sitta och vänta i soffan. Andrew är väldigt exalterad över denna överraskning.
Ikväll ska jag in till stan med några tjejer och kolla på fyrverkerier och sedan ta några drinkar. Australia day är så sjukt stort här så alla är helt galna över det här. Det ska bli kul att uppleva det här också. Nu babblar jag bara på om massa saker. Man kanske ska ta sig ett dopp i poolen på sin födelsedag?


Kommentarer
din granne i hus nummer 1 säger:

Grattis Sara :D

2013-01-26 | 14:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback