2-barns mamma

Idag hittade vi till parken med fotbollsplanen. Andrew tog sin cykel och jag körde Patrick i barnvagnen. När vi kom fram så var det en mamma där med sina tre barn. Hon frågade mig hur jag kunde se så fräsch och lugn ut när jag är 2-barns mamma. Jag blev väldigt chockad för jag har inte tänkt att folk tror att det är mina barn. Tyckte det var en rätt rolig grej ändå, men hon sa att jag hade så fin engelska och likadan som Andrew så hon antog att jag också kom från England. Barnen här pratar för övrigt med alla främlingar dom möter och berättar historier osv. Jag tycker fortfarande att det är lite obehagligt även om han inte är långt ifrån mig.

Klockan är iallafall tolv här och jag har nyss gjort korv och makaroner till barnen. Jag vet inte riktigt vad jag vill ha för lunch, känner mig inte speciellt hungrig så det kanske blir lite fruktsallad. Andrew sa nyss att jag gjorde den bästa maten i hela världen. Känner mig hedrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback