ARE YOU BRAVE TODAY?

Mike frågade mig om jag var modig idag. Fattade ingenting, såg ut som ett frågetecken. Så frågade han mig om jag inte visste vad modig var. Sen pekade han på bilen. Harrejösses. Han ville alltså att jag skulle köra bilen till affären. (var dock bara vi två i bilen, inga barn). Jag tänkte att det var lika bra att försöka så satte igång. Det var ju så omvänt och konstigt men det gick ändå förvånansvärt bra. Sjukt svårt i rondeller men det är nog en vanessak. Ett plus är ju att det är automatväxel så kan koncentrera mig på att köra på "rätt" sida.
Väl i affären köpte jag hårinpackning (Sara vs dreads rond 2) och choklad. Är nämligen ensam hemma idag med barnen så tänkte passa på att göra lite behövliga saker som fixa ögonbrynen och måla naglarna och så.
Idag åkte jag, barnen och Frances till hillarys beach. En barnvänlig strand för att det är grunt och klart vatten. Bra för mig också för hatar att bada när jag inte kan se botten. Vilket man inte alltid kan göra här då det är så mycket vågor. På den här stranden var det inga vågor och det var himla bra.

Imorgon tidigt på morgonen ska jag bege mig till Jenny. Hennes vän har en bil så vi ska åka cirka en timma till en paradisstrand. Ska bli himla skoj faktiskt.


Kommentarer
Jesso säger:

Modig du är!!

2013-01-19 | 10:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback