BÄTTRE

Hej på er.
Idag mår jag ganska mycket bättre så vi har badat i poolen. Kallt var det också: 26.5 grader. Burr.
Igår var ju egentligen min städdag men eftersom att jag var sjuk då så har jag passat på lite idag. Tvättat lite, fixat köket och min toalett. Ska dammsuga när Patrick vaknar. Andrew har fått i uppdrag att röja undan alla leksaker i lekrummet. Omöjligt att ens gå in i rummet då det ligger leksaker precis överallt.
Nästa vecka börjar skolan vilket betyder att jag är ledig varje tisdag och onsdag. Lyx. Då blir det väl ligga och chilla vid poolen/havet med en bok och något gott. Har fortfarande inte fått mitt paket från familjen. Hatar överraskningar verkligen. Tobias råkade försäga sig och det stör mig att inte veta vad det är i. Men det kommer väl snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback