FOTBOLL

Tror seriöst inte att jag har varit utan att titta på fotboll på tv, eller läsa nyheter om fotboll såhär länge. Så jag slog till med Manchester United- Liverpool nu med mina hostiesar.
Förresten, maten blev väldigt lyckad. Dom gillade det jättemycket men var väldigt skeptiska innan. Dom hade aldrig hört talas om mixen: kyckling, bacon, jordnötter och banan. Say whaaaat??
Iallafall. Jag har ett stort problem. Det ska regna imorgon. Vad gör man i regnet med en 2-åring och en 4-åring? Egentligen är det inget problem eftersom att dom älskar att titta på tv/film och leka med sina leksaker. Men jag måste göra något aktivt med dom varje dag. Ge mig lite tips? Förhoppningsvis kanske det inte regnar hela dagen så då kan man ju passa på. Och det är faktiskt inte kallt bara för att det regnar, bara blött. Blöta barn, nej tack.
Nu måste jag sova om jag ska få någon sömn. Har jag nämnt fågeln som väcker mig varje morgon vid 5? Nu tänker ni fågelkvitter. Tänk om. Fågelkrax. Låter som en bebis skriker.


Kommentarer
Lina Carlsson säger:

Vad heter den där appen? Väldigt praktisk måste jag säga, mer än det där behöver man ju faktiskt inte veta. Tack för en riktigt bra blogg!

2013-02-03 | 21:41:30
Bloggadress: http://terranivium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback