HAVET

Idag var det ju planerat att jag skulle åka till havet med Nicole och Jenny. Vad tror ni händer när jag vaknar? Det är moln över hela himlen och blåser storm typ. Kul. Tänker trotsa det och ta en kaffe vid havet istället.

Ska även gå till shoppingcentret för att köpa en rejäl borste. Mina dreads ska ut, om jag så ska slita av hela håret. Får även passa på att gå förbi gymmet och se vad det kostar osv. Känner inte för att lägga för mycket pengar på gym när jag kan simma, powerwalka och göra övningar från bloggar osv. Har alltid hatat att springa, men tänkte ge det ett försök här eftersom det är ganska platt mark och jag ser mer saker om jag springer istället för att gå. (bra argument va?? Försöker peppa mig själv....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback