I ÖVERMORGON

Hallå. Har inte skrivit sådär överdrivet mycket och anledningar finns. Jag har packat klart, gjort allting som behövdes göras och sagt hejdå till nästan samtliga av mina vänner samt släkt. Nu när allting är klart så har jag blivit så fruktansvärt nervös. Tänk om jag missar flyget? Tänk om jag inte hinner byta? Tänk om jag inte klarar av att vara ifrån min familj och mina vänner så länge? Antar att det är normalt att känna såhär när man ska bo i ett annat land utan någon man känner. Samtidigt som jag ligger, typ, sömnlös så tänker jag på allt bra som det här året kommer innebära. Jag kommer lära mig så otroligt mycket och tycka att tiden går fort. Jag kommer skaffa mig fler vänner från olika delar av världen. Jag kommer våga mer saker, även om jag känner mig som världens modigaste oftast. Jag ska göra det här. Jag vill göra det här. Snart åker jag. Det känns så overkligt och spännande att jag inte har sådär överdrivet bra ord för att beskriva det. Ville bara skriva ner lite hur jag känner mig innan resan. I övermorgon bär det av. Jisses.

Kommentarer
Fatma säger:

Tävling på bloggen, man vinner valfritt plagg :)

2013-01-03 | 23:30:05
Bloggadress: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback