IKEA

Jag och Frances åkte till shoppingcentret här (vi har tydligen många ganska nära, jag visste ej det????) iallafall, så åkte vi förbi Ikea. Och gissa vad som fanns där? Mitt framtida gym! Gym + Ikea = drömmen. Mitt marabou/lösgodis-sug lär väl slå till snart så då har jag ikea. Iallafall, jag köpte rakhyvlar, tops, kuvert, papper och pennor på centrumet. Jag har ju lovat att skriva till morfar eftersom han inte har internet och inte vet vad jag gör här borta.

Idag har vi försökt hitta en ny park. Den med fotbollsplan men det gick ej så bra så vi gick hem igen och åt vindruvor. Till lunch värme vi pannkakorna och åt med sylt. Sedan kollade vi på skönheten och odjuret. Efter det var det dags för Patricks vila. Då passade jag och Andrew på att bada i någon timme eller så. Sedan solade jag lite medan han lekte att han dödade myror med solkräm. 4-åringar nu för tiden har så sjuk fantasi va. Vi var en blandning av kängurus/geckos/tiger idag i poolen och sedan var han min bebis och rullade av soffan och jag märkte inte det för jag skulle ringa "superhero-andrew" för att han skulle rädda bebisen. Jag gjorde som jag blev tillsagd och ifrågasatte inte mixen av djur eller något annat. Det är rätt fascinerade vad dom kan komma på ändå.

Efter det lekte vi med tunnlar och lastbilar. Sedan gjorde jag middag till dom och det var uppskattat även idag. Yey. Efter det var det dags för att göra middag igen, den här gången till oss "vuxna". Det blev spagetti och köttfärssås och det var också uppskattat. Kanske döljer sig en mästerkock i mig?

Imorgon ska jag iallafall jobba 8-6 igen (sammanlagt 50 timmar den här veckan) och efter det ska jag gå och ta en kaffe/drink med en tjej i city.
På lördag är det kaffetime med massa au-pairer i city! Och på söndag ska jag till stranden med en tjej som bor nära mig. Det gäller att utnyttja helgerna här. Jag fyller förresten år om två helger. Åldersångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback