KORT HÅR

Ber om ursäkt för stötande bilder. Det kommer vara på mitt nu avklippta hår. Innan väldigt många blir besvikna och säger saker om mitt hår så vill jag bara poängtera att jag inte hade något val. Mitt krull hade typ limmat ihop sig och bildat dreadlocks som inte såg klokt ut. Jag försökte allt typ. En hel inpackningslåda, oljor och diverse olika hårborstar. Sedan gick jag till frisören och sa: lös detta. Han stirrade på mig i några minuter och sa: du måste klippa av allt.
Så där har ni ursäkter och förklaringar. Ni kan ju se det från den ljusa sidan. Ni behöver inte se mig i verkligheten på några år och då lär mitt hår ha växt ut lite mer. I övrigt så vill jag ju gärna ha mitt långa hår som jag hade innan jag åkte hit. Men nu är det som det är.


Kommentarer
farmor säger:

Det var ju synd på ditt vackra hår, men du kommer att få lika fint igen.
Kram

2013-01-24 | 20:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback