STRANDEN

Kom nyss hem från stranden. Det blev bara jag och Nicole för att Jenny skulle köra sina värdbarn någonstans.
Mike körde mig till stationen så tog jag bussen därifrån till stranden. Sen satt vi och pratade i två timmar, gick runt lite, tog en dricka och så. Det var rätt mycket vind och moln men det var sjukt varmt ändå. Vi doppade fötterna och kollade på folk som surfade. Det var helikoptrar som cirkulerade över havet. Dom gör det hela tiden typ för att kolla efter hajar. Rätt läskigt ändå. Dom som surfade var rätt långt ut och det var ganska stora vågor. Ska prova på att surfa någon gång men det blir ju på väldigt grunt vatten. Man såg några nybörjare i vattnet och dom surfade på knä-höjd och när vågorna kom så hamnade dom under vattnet.

Nu ska jag snart skölja ut mitt balsam. Har haft det i sen igårkväll. Mysigt, jag vet. Men måste verkligen få ut dreadsen. Sedan ska vi laga flygande Jakob. Det var lite roligt när jag frågade dom om dom hade ätit det någon gång. Flying Jakob. Hehe men dom tyckte att det lät spännande så vi ska prova idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback