VÄRMEBÖLJA

Nyss gjort lite lunch här på andra sidan jorden. En toast med grönsaker för den äldsta och tonfisksallad för mig. Den lille är fortfarande lite dålig så han ville bara ha yoghurt och en halv banan.
Det är sån otrolig värme här så jag kan bara äta kall mat till lunch. Igår kväll grillade vi snapper, vet inte vilken fisk det är på svenska? Men det var väldigt gott iallafall :) Pappan lagar så sjukt god mat iallafall så vi åt snapper, salsa, oliver och massa annat gott.

Idag har vi badat i poolen imorse och sedan gick vi alla tre till parken. Återigen var det inga andra barn där så dom fick hela lekplatsen för sig själva. Nu sitter vi och kollar på djungelboken 2 , och patrick sover. Jag ska snart stoppa in i diskmaskinen.

Vet förresten inte varför kommentarerna inte publiceras när jag publicerar dom. Så då kan jag inte svara. Men Marie - du kan säkert ordna någon familj som vill ha två extra barn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback