JAHA

Igår var jag och köpte andra värktabletter och åt köttbullar med Johanna. Mina ögon var helt okej men hade lock för öronen och förkylning och sånt.
Igår när jag somnade var mina ögon fortfarande helt okej och såg ut som bilden här nere. (understa bilden). När jag vaknar upp så är ögonen helt stängda och klistrade och kände att jag tappade hoppet lite. Det är så jobbigt när det handlar om ögonen. Men så tvättade jag dom och la i droppar och tre timmar senare såg dom ut som igårkväll igen. Mitt lock på örat är fortfarande kvar och det gör ganska ont. Ska snart gå till coles och handla tops och glass.
Annars har dagen spenderats med flera koppar te, gårdags avsnitt av "allsång på Skansen" och Håkan Hellströms egna timme. Åh, han är så bra.
Nu ska jag duscha och bege mig till coles iallafall. Hoppas ni har det bra där hemma, eller vart i världen ni befinner er. Ciao,


Kommentarer
farmor säger:

Håller med dig, jag såg också Håkans egna timma och tyckte att han var jättebra. Krya på dig, gumman.
Kram farmor

2013-07-10 | 11:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback