LEDIG

Har ju varit ledig nu tisdag och onsdag.
I tisdags träffade jag äntligen Louise igen. Var ju ungefär två veckor sen sist. Vi åt sushi, drack kaffe i solen, pratade och gick runt lite. Jag hade seriöst en liten solbränna där jag hade haft min ring. Australiens vinter är fin den. Jag har ju för övrigt också fått ont i yttersidan av smalbenen så det gör sjukt ont när jag går. Så försöker sitta ganska mycket till det går över.
Tisdagskväll började jag läsa en fanfiction om Harry styles som heter "after". Jag läste till sex på morgonen. Över sju timmar i rad. Sedan sov jag till halv tio och duschade och åt och sånt. Sedan läste jag till klockan fyra. Efter det behövde jag ett break så åkte och åt thaimat med Johanna. Varnar er, börja inte läsa den där. Den är så bra skriven så man inte kan sluta. Dumma fandom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback