SJUKARE ÄN SJUKAST

Aldrig varit såhär sjuk. Kan iallafall inte komma ihåg det men detta kommer jag komma ihåg länge.
I fredags var vi ute och mitt öga började bli rött. Vaknade upp i lördags med ögat ihopklistrat. Åkte och köpte droppar och gjorde det varannan timma.
I söndags var det dags för det andra ögat också. Så vaknade med båda ögonen stängda.
Har även haft den sjukaste förkylningen och så ont i halsen att jag inte ens kan svälja utan att det känns som att det brinner i min hals.
Men som grädden på moset, pricken över i:et och så vidare så har jag idag fått öroninflammation. Ja, varför inte ta allt på samma gång. Fick det inatt och vaknade hela tiden. Obeskrivlig smärta. Så nu följer jag råden på internet och sitter raklång, tagit tabletter och ska vänta tills det släpper. Känns som ett lock för örat fast tusen gånger värre.


Kommentarer
Felicia säger:

Åh stackars dig!!!! Lider verkligen med dig, hoppas du blir bättre snart!

2013-07-09 | 09:49:12
Bloggadress: http://enaupairsdagbok.blogg.se
farmor säger:

Stackars dig, Sara, så dina ögon ser ut. Jobbigt för dig, får bara hoppas att droppar och tabletter hjälper. Jag hoppas att din värdfamilj tar väl hand om dig.
Kram Farmor

2013-07-09 | 12:50:36
mamma säger:

krya på dej älskling

2013-07-09 | 16:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback