THE BEACH HOUSE

Nu var det ett tag sen jag skrev. På mina lediga dagar gjorde jag inte så mycket. Gick på "the lone ranger" med Johanna. Helt okej film och Johnny Depp gjorde den sevärd ändå.

Idag har jag och barnen varit på strandhuset. Fin översättning. Det är iallafall som lek och buslandet som finns hemma i Sverige. Förstår ni hur nervös och hetsig jag var? Hatar när andra barn är elaka (ja det finns elaka barn) och kastar bollar, sparkas, knuffas och så vidare. Andrew sprang runt där inne själv vilket jag var stressad över medan jag gick efter Patrick överallt. Fyra timmar av klättrande, hoppande i hoppborgar, cyklande, vara i bollhavet, åka bilar, rida på en häst, åka slide (vet inte hur det stavas på svenska.), klättra och så vidare, så åt vi lunch. Så skönt att sätta sig ner efter allt. Det var jättekul för barnen men inte så kul för mig. Patrick somnade i bilen hem och ligger nu och sover. Jag och Andrew kollar på tv. Gött.
Imorgon ska vi till zoo:t med Emma. Ska bli trevligt och då ska kameran med. Den var inte med idag och jag hade ändå inte haft tid att ta kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback