Vad jag....

VANT MIG VID EFTER SEX MÅNADER....
.... Att Patrick dreglar när han kollar på tv, gärna över hela mig
.... Att trampa på en leksak
.... Att få en miljon frågor om dagen
.... Att prata engelska hela tiden
.... Bebisspråk
.... Snor, byta blöja, spya, dregel
.... Att folk antar att jag är mamman
.... Att bo hos "främlingar"
.... Hur man underhållet barn lättast
.... Sjungande 2-åring som bara sjunger 2 meningar i en sång. I 8 timmar.

INTE VANT MIG VID EFTER SEX MÅNADER....
.... Barnskrik mitt i natten eller på morgonen
.... Smärtan efter att ha trampat på en lego bit. (!!!!)
.... Att jag ska åka härifrån
.... Att jag bor inte bor i Sverige längre
.... Hur barn tänker i vissa situationer

Lite roliga tankar jag har haft nu. Föräldrarna är sena så jag slog på tv:n och skrev det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback