FÖRKYLD

Jisses va förkyld jag är. Och har svinont i halsen också. Inte så jätteroligt. Idag har vi inte gjort någonting typ. Lämnat Andrew på skolan och sedan gått parkvägen hem så Patrick fick springa lite (nej han är inte en hund). Sedan gick vi hem och kollade bananer i pyjamas. Sedan kröp han upp där jag satt och frågade om han fick ha lite filt. Förstod vad som pågick och hade rätt. 2 sekunder senare så sussar han. Min plutt har lite sömn att ta igen så han sover fortfarande. Snart blir det sen lunch och hämta Andrew igen. Rutiner.


Kommentarer
Mamma säger:

Krya på dej älskling

2013-06-13 | 15:17:43
Sara säger:

Finns där många au pairer i Perth? Vill egentligen till Sydney, men nu känner jag att det inte spelar någon roll - så länge jag hittar en familj jag trivs med :) Så undrar om där finns många au pairer i Perth som man kan lära känna om man nu flyttar dit? :)

2013-06-16 | 19:46:53
Bloggadress: http://saraasworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback