MÅNDAG IGEN

Jag är sämst på att uppdatera på helgerna. I fredags hämtade vi Emma på tågstation, jobbade fortfarande men det gjorde inte så mycket. Städade lite, var på Ikea, lagade mat osv. Sedan kom frances hem och jag och Emma gjorde i ordning oss och drack vin på mitt rum haha. Sedan åkte vi till tågstationen och drack vin där också. Efter det åkte vi till ett uteställe och träffade Jenny och några av hennes vänner. Vi åkte hem vid 2 typ och träffade två irländare på tågstationen som sjöng fotbollssånger och lärde oss det riktiga språket i Irland som jag inte kommer ihåg vad det heter nu bara för det.

I lördags åkte Emma hem och jag skulle ha barnen 1-6. Vi kollade på tv, lekte lite och jag fixade middag. Dom timmarna gick sjukt fort faktiskt. Vid sju kom många av mikes släktingar. Mikes syster gifte sig i England så dom livestreamade från där. Prästen sa till och med: vi har även gäster här idag som befinner sig i Australien. Haha, dagens teknik.

Igår träffade jag Jenny för vad jag trodde var sista gången. Men råkade glömma usb-minnet till henne så hon kommer hit en sista gång idag vid lunchtid. Hon åker ju hem på onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback