ANDREW 5

Idag fyller min äldsta grabb 5 år. Har ju bara varit här i tre månader så märker väl ingen skillnad på hur han var under sitt år som 4. Men det är ju alltid kul för barn att fylla år. Han fick iallafall en spiderman badrock/gosig grej som man kan ha på sig nu när det är kallt på kvällarna.
Vi kom nyss hem från clancys. Vilket är restaurangen vid stranden. Jag glömde kameran då jag var tvungen att komma ihåg allt vi skulle ha med oss: ritblock, kritor, pennor, böcker, blöjor, våtservetter, napp, extraklädet, tjocktröjor pch lite annat. Man måste verkligen ha koll på allt när man ska iväg, inte så kul att stå där och inte ha någon blöja när det behövs osv.
Jag körde för övrigt hem vilket inte alls kändes konstigt, utan väldigt bra.
Imorgon börjar påsken här och då ska jag bannemej till stranden. Ville åka häromdagen men så vaknade jag och det var 7 grader. Seriöst.
På lördag är det barnkalas med 30 ungar typ och sedan fotboll med Johanna.
Nu ska jag kolla på en film och slappa lite innan jag ska sova och ha en lång sovmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback