I LOVE YOU

Idag är det en fin dag. En väldigt fin dag som au pair också vill jag säga. När vi gick till skolan förut så sa Andrew: Are you ever gonna leave me?
Vill ju inte ljuga för honom för vissa saker kommer han ihåg i en evighet. Han kan säga saker som deras förra au pair lovade för ett år sen typ. Så då sa jag att någon gång så måste jag åka hem till Sverige och min familj om några månader. Då kollade han på mig och sa: but Patrick and me are your family and you belong with us.
Igår målade han nämligen en bild på sin familj och där var jag med. Tog faktiskt ett kort på den som jag kan ladda upp. Jag är den med 20 armar. Iallafall, sedan blev han ledsen när jag sa att jag måste åka hem om några månader. Så frågade han om jag åtminstone stannar till hans födelsedag, det gör jag ju såklart eftersom det är den här månaden. Efter det frågade han vad jag önskade mig nästa födelsedag för han ska skicka en present till mig då tänkte han. Så sa jag att jag önskade mig en teckning, men han tyckte att det lät bättre med leksaker.
Sedan (det är en lång promenad till skolan så vi hade mycket att prata om) sa "Sara, could you please teach me some Swedish?" frågade vad han ville lära sig, "I don't know, maybe how I say: Sara I love you"? Supergulliga unge.


Kommentarer
farmor säger:

Sara så underbart det måste vara att höra hur mycket Andrew tycker om dig. Söta pojkar!
Vi får pratas vid någon dag, det var längesedan.
Kram

2013-03-07 | 15:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback