BIO, MELLO OCH LITE ANNAT

Träffade Louise igår och vi åt köttbullar på Ikea, köpte lösgodis, åt froyo, kollade affärer osv.
På kvällen gick jag och Johanna på bio och såg "My big wedding" tror jag den hette. Rolig och helt okej film tyckte jag.
Ni vet att det är mello på lördag va? Jag, Louise och Johanna ska ha sverige-kväll. Har köpt ansiktefärg och ska ladda upp med maaaaassa goda grejer. Ska bli så roligt.
Skulle egentligen posta mammas paket idag men känner mig så lat, måste duscha och städa så får posta det på lördag. Elak dotter jag är. Men det kommer säkert inte komma fram i tid ändå.

Nu ska jag ta tag i dagen (15.14).


Kommentarer
farmor säger:

Hej Sara!
Måste tala om att jag jobbade på Skatt i måndags.
Oliver och Wilma ville båda sitta i mitt knä hela tiden. Ditt fina kort hade kommit i fredags, men eftersom det bara var två barn där då, det var ju en "klämfredag", så fick jag glädjen att ha samlingen och visa ditt kort och läsa upp det. Kommer ni ihåg Sara, som var här i höstas? frågade jag. Jaaaa, sa alla, det var ditt barnbarn påpekade Agnes.
Nu ska jag ringa och gratta Ulrika, sedan åker Solgärd och jag en sväng till Allum.
Ha det gott! Kram!

2013-05-15 | 09:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback