PATTY

Min bebis har blivit så stor. Nu säger han fulla meningar och gestikulerar som aldrig förr. Han säger bland annat:
- I found it.
- I will do it
- I don't know (och rycker på axlarna)
- I did it
- Sara do it
- No no no (pekar på mig typ som svenskans motsvarighet till

Han är så himla gullig så jag bara vill käka upp honom många gånger. Vi har även börjat göra lite svenska lektioner här jag och han. Än så länge kan han puss, skål, näsa, mun, öga, läget. Undviker ord med r för dom fattar inte hur man säger det här. Mike sa dock att det var förvirrande nog när patrick pratar engelska.
Nu sitter han och käkar bönor och skinka. Matmaskin är vad han är. Sedan ska han sova och då ska jag göra veckostädning och tvättning. Kul. Fast med Ed Sheeran i öronen går allt fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback