SISTA ARBETSVECKAN

Måndag igen och ny arbetsvecka. Känns så konstigt att jag inte jobbar efter att den här veckan är slut. Jag ska ha semester! Det här jobbet har varit bra på alla sätt och vis men det ska bli enormt skönt att vakna av sig själv när familjen är på Bali. Att inte vakna flera gånger om natten för att någon gråter, bankar och så vidare.
Nu är det officiellt vår här också och det märks kan jag säga. Så brutalt svettigt idag om jag får uttrycka mig ordentligt. Inga tajta linnen längre utan lösa kläder för jag höll på att avlida. Och vår innebär också vackra blommor. Och vad är bättre än vackra blommor för en fotonörd som mig? Hittade otroligt fina träd på vägen till skolan men har alltid bara mobilen med mig och inte min kamera. Trädet har iallafall röda blommor och i sitter alltid färgglada papegojor. Här får ni en bild därifrån:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback