ARGH

Idag var ju planerna att åka till Gili. Vi gick upp i tid, ringde båten och dom skulle komma och hämta oss vid boendet när båten hade kommit in. Vi väntade, och väntade. Till slut ringde han och sa att det var fullt och att vi inte var med. Vi gick dit helt oförstående. Han vid receptionen förklarade att vi inte stod med på listan och anklagade oss för att ha skrivit datumet på kvittot själva. Vi såg mitt namn på tavlan men han sa att det var en annan Sara Eriksson. Efter några minuter kommer det fram att det inte alls var någon annan utan jag. Då hade båten precis gått och han sa att han hade fått ett samtal av mig och vi hade gått på. Det visade sig vara två killar med ett utländskt namn som hade tagit våra biljetter och sagt att dom var vi. Så dålig koll. Var så fruktansvärt förbannad då han stod och skyllde allt på oss för att vi inte var där när båten kom. Han sa att han skulle komma och hämta oss?? 
Så nu fick vi vara här en natt till på denna öde ö. Imorgon bär det av till Gili. Jag hade planerat med mina illamående tabletter så nu måste jag verkligen köpa nya på Gili. Känner lite: lycka till med att hitta ett apotek där. 

/ arg

Kommentarer
mamma säger:

ta ett djupt andetag älskling.......puss

2013-10-10 | 21:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback