KLARA PÅ BALI

Nu är vi klara i Asien tills vidare iallafall. Bali och Gili är slut och vi ska vidare till Nya Zeeland. 
Vi har varit med och upplevt så mycket här på dessa två öar. Träffat så fina vänner, sett så fina djur och tappat andan av alla fina vyer vi har sett. Vi har sett vilda apor, delfiner, sköldpaddor, mängder av fiskar. Hållt en orm, smakat på massa nya och spännande mat. 
Vi har även överlevt den galna trafiken på Bali. Har tänkt att skriva ihop ett inlägg om trafiken och hur det känns att åka där. Tror jag har trott att jag ska dö mer än tio gånger under de gånger vi åkt bil. Vi har sett fantastiska stränder, vatten och natur. Vi har badat i vattenfall och lärt oss indonesiska. 
 
Jag är så glad över den här månaden. Känner mig så lyckligt lottad som fått vara med om allt det här. Samtidigt vet jag att det bara är början på detta. Två månader kvar. Tio dagar på Nya Zeeland och femtio dagar på östkusten. Sedan hem till Perth igen och hälsa på min underbara värdfamilj. Fem dagar senare går flyget hem. Riktiga hem. Träffa min familj, släkt och alla vänner igen. Kommer bli magiskt på alla sätt och vis. 
 
Nu ska vi spendera vår sista kväll med våra vänner och sitta på stranden. De har lovat en brasa men med denna värmen så nöjer jag mig med vinden om jag ska vara ärlig. 
 
Slutet gott på Bali, allting gott. Tjing. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback