ED SHEERAN

Nu har jag fått dille på Ed Sheeran. Här med tilltar jag mig makten att bestämma att alla ska lyssna på honom. "wake me up" och "kiss me" är mina favoriter just nu. Alla andra är också fina men jag kan inte slita mig från dessa två.

Så nu ligger jag 22.30 och skriver vykort. Dom ska färdas så långt. Till andra sidan jorden. Mina nära och kära kommer ta på korten som jag har skickat. Om bara några veckor. Fast vi kommer inte ses förrän om flera månader. Känns så konstigt. Klockan elva ska jag iallafall skypa med det finaste jag har där hemma. Mamma, pappa och Tobias.

Ibland har jag så dåligt samvete för att vara här. Jag valde att åka härifrån och jag vet att dom inte mår så bra av det. Men i sånna här situationer måste man ju ändå få vara lite självisk. Jag hade aldrig fått uppleva vad jag har fått om jag inte hade vågat. Våga. Gör.

Nu gick vi från Ed till pepp. (jag försökte peppa osäkra au pairer till att åka. Åk. Tveka inte.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback