HOS JOHANNA

Hej på er. Jag har blivit tillsagd x antal gånger att jag är dålig på att uppdatera. Och jag vet faktiskt om det men det är så jobbigt att skriva från mobilen hela tiden. Så nu när jag är hos Johanna så passar jag på att skriva lite. Kan lägga upp lite bilder från Johannas dator som vi har tagit under vattnet. Kan ju bli spännande. 
 
Idag är det iallfall lördag och jag har Johanna ska hänga lite och kolla på film och nu bestämde vi att vi ska baka något också. Idag har vi ätit pasta och jag har kollat Gossip Girl. Jag är helt fast och måste kolla klart en serie när jag väl börjar på en vecka typ. 
 
Annars har ingenting hänt typ. Skollovet har börjat för Andrew och familjen åker och campar nästa vecka. (hej alla seriemördare som bor i närheten). Vet att man inte ska skriva ut om man är ensam, men jag bor ju i ett annat land och skulle gärna ha lite sällskap under mina lediga dagar. Är det någon från Sverige som känner för att komma bort i några dagar till ungefär 25 grader (japp, jag har kollat väderprognosen) så är ni välkomna. Skriv innan bara så jag hinner ordna välkomstgrejer. 
 
Imorgon ska jag träffa Jenny. Vi ska antagligen åka till staden eller Fremantle. Får se hur vädret blir och annat. Bussar går så sämst på söndagar. Ärligt, ska aldrig klaga på Västtrafik när jag kommer hem till Sverige. Det är systemet är under all kritik.
 
När jag ändå pratar om att komma hem till Sverige så kan jag ju lika gärna fortsätta skriva. Jag och Nathalie har ändrat hemdatumet nu så vi kommer hem den 18:e december istället för november. Vi ska klämma in Bali där i en månad också. Känns så rätt och bra. 
 
 
Kollade igenom bilderna nu från stränderna och poolen. Saknar redan värmen och solen. Saknar min bränna. Johanna sa att det skulle ta hundra år att ladda upp bilder så jag skiter i det idag. 
 
Skriver en annan dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback