ENSAMTID MED ANDREW

Idag klockan halv tre så hämtade föräldrarna Patrick för dom skulle på någon kontroll på sjukhuset.
Så jag hämtade Andrew och vi har inte kommit så långt än till soffan typ. Hur mycket jag än älskar mina dagar med Patrick så är det skönt att vara själv med Andrew ibland. Ha "normala" konversationer eller iallafall förstå svaret man får när man frågar något. Han berättar saker och frågar så roligt. Jag hade mina hörlurar hängda runt halsen och så frågade han: did you run here of what?
Lät så roligt när han sa det. Man kan tydligen inte ha hörlurar om man inte springer.
Mammorna på skolan frågade hur länge jag har kvar och jag var på väg att säga sex veckor. Så kom jag på att det bara är två arbetsveckor kvar. Usch och fy. Fast ändå längtar jag efter att resa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback