FYFAN

När vi hämtade Andrew förut så var det sol i 10 minuter sedan började det spöregna. Hade inget paraply eller skydd till vagnen. Bra gjort. När jag kommer fram till skolan så kollar mammorna på mig som om jag är ett ufo. En av dom säger: det blir en snabb promenad hem sedan. OM DU VET OM ATT DET REGNAR VARFÖR SÄGER DU INTE ATT DU KAN KÖRA OSS HEM? Tänkte mitt undermedvetna. Mitt yttre log men var så irriterad att jag bet sönder käken typ.
När Andrew väl slutar så haglar det och blåser sjukaste stormen. Vi fick låna två paraplyn på skolan. Det blåste så sjukt mycket att jag petade det rakt i mitt öga. Sedan kändes det som att någon piskade mig i ansiktet med nitar typ. Och mina bakben kändes som is och det gjorde så ont.
Jävla vecka alltså.


Kommentarer
Andrea som au pair säger:

oops, fast jag antar att man har sina dows ibland..!

2013-08-15 | 19:15:06
Bloggadress: http://andreagunnarsson.blogspot.se
mamma säger:

Stackars lilla gumman men snart blir det en lång härlig resa

2013-08-15 | 19:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback