SJUK BEBIS

Vaknade av att Frances knackade på min dörr idag. Fick lite panik och trodde att jag hade försovit mig. Men nej, jag ärvt egentligen ledig men Patricks hosta hade blivit värre inatt och han andas tungt typ. Så hon frågade om jag kunde ha honom idag. Alla ni som är au pairer vet att man inte kan säga nej till det även om hon frågade. En kvart innan hon skulle åka och det finns lixom inget alternativ. När han är sjuk är han dessutom ganska lätthanterlig. Några avsnitt Musse pigg och lite isglass så är han underhållen i några timmar. Själv har jag kollat på en ny serie på svtplay som är från Alingsås haha. Tror den heter Molanders. Snart ska jag göra lite lunch och sedan lägga honom och då har jag två timmar för mig själv. Ska nog ta på mig min nya bikini och plumsa i poolen.?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback