TÖNT

Känner mig som en riktig tönt. Det finns världskrig och så tycker jag synd om mig själv som måste åka bil.
Åkte iallafall med Mike och köpte alkohol. Lite kallsvettningar och dåliga tankar i bilen men annars gick det bra. Gillar verkligen mina hostisar. Dom är så omtänksamma. Dom förstår att jag är ledsen på grund av olyckan. Dom kramar mig flera gånger om dagen. Dom säger snälla saker som att dom verkligen älskar att ha mig här, barnen älskar mig och sånt. Dom har varit oroliga att jag har tänkt på att åka hem och jag har varit orolig att dom inte vill att jag ska bo här längre. Lite konstig tanke tyckte dom eftersom att det inte var mitt fel. Men nu har vi inga missförstånd eller något så det känns bra. Det känns fortfarande orättvist att jag måste hitta idiotens adress men.
Härr lite bilder från poolen för att muntra upp er/mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback